monitor mag lt765s

Autor: Wojtek (sl42_at_o2.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 23:12:59 MET DST

mam problemy z w/w monitorem. litery w monitorze sa strasznie rozmyte (np cl
wygląda jak troszeczke pogrubione d). co w menu monitora oznacza symbol
jakby taśmy magnetofonowej z napisem phase?
przegladajac pdfa z ulotką mediamarktu tło powinno być czerwone a mam
zielone. to pierwszy dzień gdy mam ten monitor. zainstalowałem stery i
schematy ze strony www.magi.pl dla lt765s więc powinno byc ok.
thx za odp :)

--
Pozdrawiam Wojtek