Re: Win XP - tryb wstrzymania - karta graficzna ATI

Autor: Andy (andk_at_op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 22:21:12 MET DST

Witam,

> U mnie jest podobnie, tylko pluje się o sterownik klawiatury.
> Tak więc stawiałbym na jakiś subtelny błąd w windzie,
> objawiający się w pewnych sprzyjających okolicznościach...

A zaradziłeś temu jakoś ?

U mnie w Win 2000 ze sterownikami od windows to jest ok, ale jak zainstaluje
sterownik od ATI to od razu ma problem. Natomiast w XP od razu problem ten
występuję.
Może trzeba by coś w rejestrze przstawić. Będę jeszcze walczył bo nie che
nowej karty kupować a z tryb wsztrymania dość często korzystałem.

Pozdrawiam
Andrzej