Re: tania,ekonomiczna drukarka

Autor: LPoD (chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 20:29:33 MET DST

Kamil <dedkam_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Planuje zakup drukarki.

Ja też, z tym, że jestem w stanie wydać do 600 zł,
byle tylko potem przez jakiś czas nie było z nią
problemu no i można było stosować tanie tusze. ;)
Zastosowanie - głównie do drukowania tekstów
w domu, czasami nie będzie nic drukowane przez
dłuższy czas (np. miesiąc) - więc fajnie by było,
żeby te tusze za szybko nie zasychały...
Myślałem o HP 6122, którą można jeszcze dostać,
ale w cenie ok. 800 zł, co jest ceną trochę
za wysoką jednak.
Z tanich rzeczy zainteresowałem się Lexmarkiem
Z65 za 300 zł - czy to dobry wybór?
A może coś pomiędzy byście polecili, tak za 400-600 zł
właśnie?