Re: Dzwiek na plycie czy sb live?

Autor: Zbyszek (zbyzbyzby_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 18:42:43 MET DST

"dymek" <adym_at_tenbit.pl> wrote in message

> Jak sie niecierpliwisz to prosze:
> http://www.hardwareanalysis.com/content/reviews/article/1277.8/
>
> Czyli poza S/PDIF nie widocznych korzysci nad SBLive. Napisz jakie
wrazenia.

No to zostane przy tym na plycie, i pozniej ew. sprobuje zainstalowac Live,
jesli cos mi nie bedzie pasowalo. Pytanie zadale z tego powodu, zeby od razu
wylaczyc dzwiek na plycie i wlozyc live, albo nie wkladac wogole live, i nie
zasmiecac sobie systemu instalowaniem niepotrzebnych sterownikow.

dziekuje i pozdrawiam
Zbyszek