Re: Pare pytan o link WLAN 802.11g (P2P)

Autor: zuku32 (zuku32_at_op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 15:57:29 MET DST

> To na wbudowanych antenkach, jeżeli zastosujesz anteny kierunkowe, albo
np.
> panelowe-kątowe, to na otwartej przestrzeni spokojnie 2km (sprawdzone,
choć
> niekoniecznie z maksymalną prędkością).

Hmm... Ja mam urzadzenie z wbudowana antenka, ale mam do niego dodatkowo
antene
i ja mam panelowa - nie wiem o co chodzi z tymi katowymi ale... ja mam
napewno panelowa (w zasadzie to nie wiem czy ona nie jest dobra, moze i
jest). Ale moja siec polega na tym, ze kilku cfaniakow zalozylo spolke i
sprzedaja radiowa sygnal internetowy... ja do nadajnika mam jakies 300 m,
ale z tego co oni mowili to max jest od 1km do 1,5km