Re: poszukuje stronki z aktualizacja biosu vga

Autor: Grzech (zulus25_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 14:53:21 MET DST

> Wielka. Zainsalujesz BIOS od Abita w ECSie?

Nie chodziło mi o producenta, tylko sam sposob w jaki sie to robi i
ewentualne problemy
mogace wyniknac i jak sie ich ustrzec?

> I jaki jest cel owej wymiany biosu? Bo w stosunku do kart
> geaficznych owa operacja jest IMHO bezsensowna...byly owszem
> problemy np. z radkami, ale z GF?

Celem jest uzyskanie chociazby nominalnych ustawien (250/515) taktowania.
Poki co pamieci chodza na 460. Jak dam wiecej to zaliczam zwiechy:(
Nic poza bisem mi nie przychodzi do glowy i jezeli cos moze pomoc to chetnie
bym sprobowal.
Wolalbym jednak nie zaszkodzic karcie wiec zaczalem od gogla, nie pomoglo -
wiec pytam tu.

Pzdr.
Grzegorz