Re: Monitor.

Autor: Arael (arael_at_CUTTHIS.chrome.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 15:10:47 MET DST

Sławicki wrote:

> Po prostu spsprałeś czystość kolorów. Skombinuj se tester monitora (coś

według właśnie czegoś takiego (namalowanego w gimpie :D ) ustawiam

> i niebieskie. Odłączasz np niebiskie (odłącz sygnał wejściowy od płytki,
> bo
> jak powiesisz katodę w powietrzu to będzie waliło cały czas) i wszystko

ale co mam odłączyć? jakiś kabel? który (przynajmniej trochę mnie naprowadź)

aha ... proszę o wszystkie możliwe rzeczy, które mogą zrobić z mojego
monitora śmieć :D (postaram się wtedy na nie uważać)

--
[jabber] jid:arael_at_CUTTHIS.chrome.pl