Re: zdalne wywołanie procedur (RPC) ? <- co to jest?

Autor: Piotr Podsiadly (ppodsia_at_o2.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 13:59:06 MET DST

Użytkownik kapitan NECIK napisał:
> Witam!
>
> "Trwa zamykanie systemu. Zapisz rozpoczęte prace i wyloguj się. Wszystkie
> niezapisane zmiany zostaną utracone. Zamknięcie zostało zainicjowane przez
> ZARZĄDZANIE NT\SYSTEM
> Czas do zamknięcia 59 sekund
> System Windows musi byc uruchomiony ponownie, ponieważ usługa Zdalne
> wywołanie procedur (RPC) została nieoczekiwanie przerwana"
>
> Od jakiegos czasu wywala mi taki komunikat zaraz po starcie. Był format c
> ale nic się nie zmieniło. Nie zawsze pojawia się, średni co 2-3 razy.
> Proszę o pomoc i z góry wielkie dzięki ;-)

po pierwsze przestaw zeby nie restartowal komputera po wywaleniu sie rpc.
sprawdz czy przypadkiem nie masz uruchomionego czegos co nazywa sie
LSAS.exe (powinno byc max 2 razy, raz jako user raz jako system)
jesli to to to siedzi w c:\windows\system32 i w c:\windows\prefetch
wywal z listy zadan i przeszukaj rejestr na okolicznosc LSAS i wywal to
co znajdziesz, tylko zostaw w spokoju to co sie nazywa lsass, powinno
byc 2 razy co najmniej (w mnie byl w 4 miejscach), potem upewnij sie ze
nie uruchomil sie ponownie w miedzyczasie i restart. Po restarcie nie
powinien juz dokuczac...

Pozdrawiam
PJP