barebone w Polsce

Autor: Wachu (rwachnik_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 12:23:26 MET DST

Czy wie ktoś może czy coś z zestawów Barebone, małe komputery klasy ITX.
Poszukiwałem już w róznych miejscach w sieci i za wyjątkiem Shutlla z płyta
oparta na KT266, czyli trochę starą znalazłem w Action, ale poza tym jest
strasznie cienko.
Pytanie numer dwa bo jeszcze alternatywa jest zakup obudowy modecoma mini
(np. Blue Star na komputroniku)> wie ktos jaki rozmiar plyty (czy którys z
n-force najchętniej Abita) dopasuje. Z góry wielkie dzwieki i pozdrawiam