Re: Tacka czy slot

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_zbyszek.net)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 12:25:03 MET DST

> Jakie są praktyczne różnice w stosowaniu DVD z tacką a slotem?
> Wiadomo - tacka częściej stosowana (i wiem jak to jest z tacką), a co
wnosi
> slot (po co to jest skoro można stosować tackę)

Jakie są różnice, to chyba oczywiste... Nie trzeba wysuwać żadnej szufladki
przed włożeniem płyty i - co ważniejsze - martwić się jej ponownym wsuwaniem
po wyjęciu dysku. Zawsze, kiedy siedzę z dopiero co wyjętą płytą zatkniętą
na palcu wskazującym i zastanawiam się jak nacisnąć przycisk, który właśnie
został zasłonięty przez wysuniętą szufladę, tęsknię za moim starym CD-ROMem
LG x24 typu slot-in ;-) Moim zdaniem jedyny minus to brak możliwości
stosowania płyt o średnicy 8 cm, ale zakładam, że większość osób posiada
również nagrywarkę z klasycznym mechanizmem ładowania płyty.

Zbyszek T.