co to moze byc (PILNE!)

Autor: Przemek J. (pleon_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 12:02:13 MET DST

Witam!
Mam problem ze swoim pecetem
Mianowicie pracuje na Athlonie 1,4 system xp.
Problem moj polega na tym, iz ten komp bez zadnej przyczyny restartuje sie
sam, nie jest to zalezne od danej czynnosci wykonywanej w tym momencie.Na
poczatku myslalem ze to porostu procesor ma kiepskie chlodzenie i dla
bezpieczenstwa , aby sie nie przegrzac restartuje sie (tak na margnesie ile
taki procek powinien miec stopni??)
Sam nie wiem czy to jakis konflikt portow ,irq no niewiem nie mam pojecia
moze ktos mial taki problem i zechce mi pomoc.
Bardzo bede wdzieczny pozdrawiam Przemek
(jesli moge prosic piscie na meila)
Jeszcze wazna rzecz mi sie przypomiala a mianowicie przy starcie komputera
zamist jednego pikniecia sa dwa takie same moze to bedzie pomocne do
rozwiazania tego problemu