Re: Samsung SyncMaster 765MB

Autor: Xeite (xeite_at_o2.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 11:58:20 MET DST

"Tomasz M." <vepar_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> i na obydwu wystepuje paskudny efekt odbicia wewnatrz kineskopu
> (zwiazany prawdopodobnie z tym cudownym kineskopem dynaflat)
> i widoczny przy nieco slabszym oswietleniu w momencie kiedy

Swieta prawda, czesto to widze jak gram w niektore gry, albo ogladam film z
napisami. Wokol jasnych elementow wyswietlanych na monitroze robi sie w
wyniku odbicia taka aureola czy tez halo, nie wiem jak to nazywaja
dokladnie. Generalnie mozna sie przywyczaic, ale wkurzajace to jest.
Nastepnym razem wybiore inny monitor... poki co musze z tym zyc.

--
XeitE