Monitor.

Autor: Arael (arael_at_CUTTHIS.chrome.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 11:09:24 MET DST

Ostatnio podczas wysysania kurzu z wnętrza mojego monitora poruszyłem takie
suwaki przy generatorze wiązki elektronów. Jak się później okazało, te
suwaki służą do synchronizacji położenia kolorów na luminoforze. Staram się
teraz ustawić ostrość do stanu sprzed, ale niestety nie udaje mi się to do
końca.

Doszedłem już do następujących wniosków.
Są cztery suwaki. Dwa regulują położenie czerwonego w stosunku do
niebieskiego. Staram się więc ustawić "cyjanowy" prostokąt, tak by żaden
kolor nie wystawał na zewnątrz. Robię to na tyle dokładnie na ilę potrafię.
Dwa pozostał suwaki regulują położenie "cyjanowego" (czerwony+niebieski) w
stosunku do zielonego. Z nim robię podobnie.

Choćby nie wiem jak dokładnie wszystko ustawił, to i tak biały na czarnym
wydaje mi się troche zamazany. Czarny na białym też.

Czy ktoś już coś takiego robił i da mi pare dobrych wskazówek?

--
[jabber] jid:arael_at_CUTTHIS.chrome.pl