Re: LCD 17" jaki??

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:51:01 MET DST

Użytkownik "Lookasik" <lookasik_at_o2.wytnijto.pl> napisał w wiadomości

> Pozwole sie niezgodzic. MIlem (nie)przyjemnosc pracowac ostatnio z 3
> LCD 17`. Neovo, Nec 1760nx /16 ms/ i Belinka 101725. Na pierwszych
> dwoch przy przewijaniu witryn smuzenie powodowalo bol oczy po
> minucie. Tylko na belince nie zauwazylem tego mimo ,ze teoretycznie
> byla gorsza od poprzednikow. Moja rada.... ogladaj zanim kupisz

W mojej Belinei 101740 nie stwierdzam jakiegokolwiek smużenia przy
przewijaniu. Nie wiem, jakie ma parametry typu czas reakcji
wyświetlacza - ale są one IMHO całkowicie wystarczające. Pracuję z
wejściem analogowym i nie mam najmniejszych problemów z kalibracją,
akurat Belinea autokalibrację robi doskonale. Czcionki pod DOS-em są
przeskalowane, ale na pewno nie są nieczytelne (często pracuję z
WF-Magiem i pewnie bym to zauważył do tej pory ;-)). Generalnie - pomimo
iż nie jest to najnowszy monitor, bo po nim pojawił się 101730 - uważam,
że jest wart swojej ceny i w dalszym ciągu należy do czołówki monitorów
w swojej klasie. Na pewno jest to w dużej mierze związane z użyciem
bardzo dobrej matrycy, która jest zresztą o pół cala większa niż u
konkurencji. A i sama firma MaxData na brak wieloletnich doświadczeń w
produkcji monitorów (i nie tylko) na pewno nie narzeka ;-), produkuje
zresztą na wymagające rynki europejskie, co podnosi poprzeczkę. Brakuje
jej może tylko sprawnego marketingu, który by za nią lobbował na grupach
dyskusyjnych... ;-))

To tyle moich uwag a'propos wypowiedzi poprzedników.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/