Re: Płyta główna

Autor: Vlado (seba236_at_op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:45:17 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Vlado dnia 2003-10-22 stwierdził(-a):

> Weź jakąś recenzje płyty głównej i bezczelnie przepisz.
To nie przejdzie bo: gościu ma sklep ze sprzetem i sie orientuje w temacie
(ale jest zakręcony) i mam z tego zrobić prezentację wraz opisem.

> nie robi różnicy czy KT600 czy Nforce2. Tyle tego jest w necie a ty sie
> pytasz:/
Chodzi o czystą teorię. Dlatego opisze jakąś płytę na Nforce2 a chodzi mi o
kilka modeli abym sobie z pobieżnego przeglądania wybrał jedną subiektywnie
najlepszą.

--
Vlado
seba236_at_op.pl