Re: Płyta główna

Autor: Vlado (seba236_at_op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:40:00 MET DST

> napisz może o Abit NF7, dobra, stabilna płyta, wad (poza ceną;) nie ma:)
ew.
> napisz co chcesz wiedzieć:) ew. udaj sie do gogli i archiwum

Zaraz sprawdze tego Abita kumpel polecił mi Gigabite GA 7NNXP.
Temat dokładnie brzmi: "Płyta główna dla procesora athlon 2600+ Burton -
przykład z omówieniem istotnych cech" (czemu Burton 2600 - nie wiem) -
gosciu jest troche zakrecony i mu sięcos pomieszało. Chodzi i o opinie na
temat kilku plyt i aby z tego wybrac jedną po porównaniu. Opisy sam już
sobie znajdę, tylko muszę wiedzieć do jakich płyt szukać. Na pewno będzie to
jakiś full wypas (cena nie gra roli) aby było o czym pisać.

--
Vlado
seba236_at_op.pl