Komputery z Win 98 i WinXP nie widza sie w sieci lokalnej.

Autor: beks (beks22_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:03:15 MET DST

Szlag mnie juz trafia skonfigurowalem dwa kompy w mini-biurze do pracy w
sieci, przy okazji sa one wlaczone do sieci osiedlowej i w otoczeniu widac
inne kompy bez problemu na jednym jak i na drugim.
Ustawilem im wspolna grupe robocza, Win98 ustawilem jako klienta sieci
microsoft network, wlaczylem udostepnianie plikow i drukarek, udostepnilem
jakies zasoby na jednym i drugim kompie, dalem kompom jekies nazwy, etc. nie
wiem w czym tkwi wiec problem.
W win98 ma byc zainstalowyny klient sieci microsof network? Ustawilem jakies
proste logowanie do systemu, a w XP tego nie ma etc etc...
Zbyt niejasno sie wyrazam, ale nie jestem fachowcem od sieci aczkolwiek juz
kiedys robilem taka siec z windowsami98 i takich problemow nie mialem. Nie wiem
dlaczego WinXP nie chce sie zobaczyc z 98.
Moze komus bedzie chcialo sie napisac jak krok po kroku skonfigurowac taka
siec? Ewentualnie poleci jakies stronki w sieci.
pozdrawiam
b.