Re: prosze o rade jaki komp do montazu video

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 08:29:41 MET DST

> wstepne warunek to plyta z 4 kanalami + DDR 400
> potrzebuje: plyte, procesor, ram, + ewentualnie grafika
> za wszystkie sugestie wielkie dzieki

> ps.
> jutro kupuje tylko jeszcze nie wiem co :/

Przyjrzyj się płytom Gigabyta na nForce ultra 2, można w nich obsadzić dwie
pary dualnych ramów a poza tym, posiada Raid 0 działający na dyskach IDE
(choć na serial ATA też działa) co zapewnia najlepszą wydajność przy
najniższej cenie. Wogóle napędów to na niej można zainstalować 8 IDE + 2
serial ATA. O podwójnym biosie i innych dodatkach nie wspominając.

Procesor według uznania choć ja polecam najtańszego Bartona

Ram Twinmosy 400 są tańsze od kingstonów 400 a równie wydajne, o ile nie
bardziej.

Grafika tylko na bazie ATI ze względu na jakość obrazu

A resza według uznania.

Ps. No i nie zapomnij o markowym!!! wydajnym zasilaczu i licz się z kosztami
w granicach 200-400 zł, bo to on ma duży wpływ na stabilność i bezawaryjność
komputerów które mają pracować 24h z dużą ilością urządzeń prądorzernych.

Pozdrawiam JZ