Re: jaka drukarke wybrac?

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 01:04:31 MET DST

Użytkownik "przemo77" <przemo_at_NOSPAM.emiasto.com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "azbest" <adamzz5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Sorrry, LOL bo slowa ekonomiczna i HP przecza same sobie - szcegolnie w
> przypadku tej nowej serii drukarek HP. Nie polecam tej nowej serii HP - to
> straszne zlomy - system pobierania papieru maja skopany tak, ze bardziej
sie
> juz nie da skopac. Jezeli masz okazje kupic gdzies jeszcze jakis model z
> poprzedniej serii 9xx, to szczerze polecam - jezeli nie to bierz Epsona.

hp3820 oparta na mechanizmach z serii 9xx, wiec to twoja odpowiedz jest LOL
Mowisz ze jest nieekonomiczna ? Hmm, zadrukowalem juz ponad kilka tysiecy
kartek (manuale, projekty) i jakos caly czas jade na oryginalnym
pojemniczku co go dostalem przy zakupie. Jakos wydrukow caly czas taka sama.
Nie wiem czy TY wiesz, ze oryginalny, sprzedawany pojemniczek z czarnym
tuszem ma 25 ml w sobie, a ja nalewam 40 ml i odsysam 2 ml.
Czyli powiedzmy ze oryginalny kosztuje 160 zl a mnie uzupelnienie kosztuje
25 zl, to po 6ciu napelnieniach mam w kieszeni 6 * 135 = 800 zl

Nie paplaj lepiej glupot tutaj. Przez ciebie czytanie grupy to jak flaki w

Uwazam ze to jest super model, best-of-the-best jezeli chodzi o koszt
wydruku z gatunku plujek

PS
Kolor tez sie napelnia banalnie prosto