Dysk twardy z "Track 0 bad"

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 23:58:34 MET DST

Witam.

Mam (no, właściwie nie mam, ale "mam mieć" :) ) dysk o zachwycającej
wręcz w dzisiejszych czasach pojemności 1,2 GB. :) No ale, właśnie taki
mi jest potrzebny :)

Niestety, jest z nim pewien problem - przy próbie formatowania partycji
(pod dosem) wywala mi złowrogi komunikat "Track 0 bad".
Partycję - fdiskiem tworzy bez najmniejszego zająknięcia.

I teraz, mam takie pytanie - co ja mam z tym fantem zrobic? Po
przeszukaniu netu, znalazłem program do niskiego formatowania - ale
słyszałem o Low Level Format'cie same złe rzeczy... a ja jednak
chciałbym widzieć cień szansy na poprawną pracę tegoż HDD.

Z dyskiem owym mam mieć spotkanie w piątek - wtedy mam zobaczyć czy coś
jestem z nim w stanie zrobić, czy właściciel może nadal go używać jako
przycisku do papieru :)
Ah, i proszę mi nie doradzać linuxa - ja wiem, że partycja linuxowa
powinna siąść na tym bez problemu, ale ja potrzebuję tam FATa.

Tak więc - czy jest możliwość przywrócenia tego dysku do użytku?

--
Wojciech Michalczuk