Małe pytanko do grupowiczów

Autor: Geron (geronnn_at_wr.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 22:24:07 MET DST

Cześć !

Mam malutkie pytanko do grupowiczów sprzęt jaki posiadam to:

Athlon 2000+ na MSI kt4v 512 DDR Kingstona a do tego karta grafiki gf2mx 400
64 MB (AGP 4x) na sdramach. Teraz mam takie małe pytanko ponieważ ostatnio w
kilku gierkach mam trochę mocniejsze czyli mniej znośne klatkowanie, czy
warto w związku z tym przesiąść się na GF 4 MX 440 64 DDR (AGP 8x),
czy różnica będzie mocno zauważalna w porównaniu z moim gf2 mx ? Na droższą
w tym momencie mnie nie stać a chciałbym dokonać małego upgrade'u sprzętu.

tu macie link do tej karty :
http://www.sparkle.com.tw/html/product/nvidia/sp7300m4_64.htm#

Warto?

Z góry i dołu dzięki za odpowiedź !