Re: Podlaczanie dysku Wd40gb do asus 2p2

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 20:24:12 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <wojtek_at_wikings.pl> napisał w wiadomości
> Jestem trtoche laikiem i mam pytanie,
> popodlaczeniu dysku bios(a pozniej windows) go nie wykrywaja co
zrobic?
> dodaje ze w standard cmos setup ustawilem secondary slave na auto i
przy
> wykrywaniu pisze ze ... none?
> czy cos jest nie tak? zworki mam raczej oki....

A jak się czuje master od tego secondary, jak to jest dysk,
to jego zworka na master a nie alone,
a jak cdrom, to całkiem odwrotnie, dysk master, cdrom slave.
A w ogóle daj go samego na taśmę, zworki jak trzeba,
i sprawdź wykrywalność, potem potestuj kolejność na taśmie.
Wreszcie zamiast auto przepisz parametry z obudowy, chyba
że bios nie da (nie znam płyty).

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)