nietypowe zewnetrzne przyczyny zaklocen obrazu na crt?

Autor: ciekawy (jam.ciekawy_at_interia.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 19:44:25 MET DST

witam.

uzywam lg flatron 915ft plus. monitor gdy stoi u mnie w mieszkaniu, to miewa
co pare - parenascie godzin napady pulsujacej utraty ostrosci. traci wtedy
ostrosc na kilkanacie sekund a nastepnie ja na kilkanascie sekund odzyskuje.
cykl sie wielokrotnie powtarza (zjawisko trwa do kilkudziesieciu minut). w
serwisie a takze w innym mieszkaniu zjawisko nie wystepuje. odsunalem wiec u
siebie w mieszkaniu od monitora wszystkie widoczne zrodla zaklocen
elektreomagnetycznych. dalej nic :( . dodam, ze sciany sa tu bardzo grube a
monit jest od nich oddzielony szafą, ktorą jego tył jest czesciowo
obudowany. nie moge go przetestowac gdzie indziej w obrebie mieszkania.

czy jest na to sposob? a moze sa jakies inne przyczyny, z ktorych zwykly
zjadacz chleba moglby sobie nie zdawac sprawy?

z gory dzieki.

--
pozdrawiam,
ciekawy