seagate 80 GB

Autor: pol98 (pol98_at_interia.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 19:14:49 MET DST

jutro kupuje Seagate 80 GB Barracuda, czy to dobry wybor??
Zalezy mi na tym aby byl cichy bezawaryjny dosc szybki i dlatego wybralem
ten model, szkoda tylko ze ma rok gwarancji. Bedzie na nim zainstalowany Win
XP pro PL SP1 i sformatowany na FAT 32. Mam problem z podzialem tak dla mnie
duzego dysku, czy na system i programy (przynajmniej cześć - office , acad)
wystarczy 10GB??
a co zrobic z reszta?? myslalem nad 35 i 35 lub 25 i 25 i 20 GB, wiem ze te
dyski nie maja rownego 80 GB ale czy takie podzialy moga byc??
pozdrawia pol98