Re: CO TO ZA PROCEK AXDA2000DUT3C

Autor: Exar (exarch_at_interia.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 16:06:13 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> dymek dnia 2003-10-22 stwierdził(-a):
> Thorton pewnie masz:) Ale w sumie 25 to mało. Ile z niego wyciskasz?
**
Moj 2000+ (jiuhb dut3c) tez jest z wafla xxxx25xxxx. Thornton to na pewno
nie jest, bo te maja nieco wiekszy rdzen.
Aktualnie chodzi stabilnie na 180x10 z pamieciami MDT pc2700.
Najsmieszniejsze jest to, ze ostatnio obnizylem mu Vcore z nominalnych 1,6
na 1,5 i mam wrazenie ze lepiej sie podkrecal, ladnie wszystko smiga
(24h/prime95 bez bledow), a i temperatura spadla pare stopni.

--
Exar
"Hope is the first step on the road to disappointment"