Re: Schemat switcha

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 13:53:12 MET DST

Użytkownik "BzyQ" <ivypoland_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> witam
> googlamem googlame i niestety nie znalazlem
> Moze ktos z was bedzie mial jakis chemat elektryczny switcha , obojetnie
> jakiej firmy
> pozdrawiam
> BzyQ

Witam
Moze nie zupelnie kompletny schemat switcha, ale sporo tam jest schematow
sieciowych, aplikacji scalakow, transformatorow wyjsciowych w sieciowkach,
jest nawet hub, ale na 2 gniazda bnc (nie wiem po co taki komu :)
Aha i uwaga na spory plik - 5,5 MB chyba.

http://www.csk.pl/~angel/elektronika/network.rar

Pozdroofka
[x]Angel