Gra Soul Reaver 2 - czarny ekran

Autor: Voltage (voltage_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 13:17:01 MET DST

Przepraszam wszystkich jeśli to nie jest odpowiednie forum na tego typu
problemy jak ten, kóry opisze poniżej, ale naprawdę nie miałem pojęcia gdzie
mogę o to zapytać. Pytałem co prawda na pewnym forum, w którym jest
wyodrębniony dział "Gry", ale tam niestety nikt nie potafił nam pomóc. "Nam"
ponieważ nie jestem jedyną osobą, która ma właśnie ten problem.
Acha, i jeżeli znacie jakieś forum, do którego bardziej pasowałaby poruszona
przeze mnie sprawa to proszę o info na priv: voltage_at_poczta.onet.pl

Chodzi o nienajnowszą grę Soul Reaver 2. Problem polega na tym, że gdy się ją
uruchamia i jest pokazywane menu to ekran wygląda tak jakby była prześwietlona
klisza w odcieniu niebieskim - oczywiście to jest tylko porównanie :) Na
chybił trafił kliknąłem pewnie button "new game" bo pokazało się intro do gry.
Animacja była pokazywana prawidłowo, ale niestety jak już zaczęła się właściwa
gra czyli po załadowaniu level'a (czy level'u? :) ) ekran był zupełnie czarny
i nic nie widać. Słychać tylko dźwięki i działają klawisze więc nie ma mowy o
zawieszeniu.
Zainstalowałem patch'a do tej gry, ale nic nie pomogło.
Mój sprzęt to Athlon XP 1700+, Soltek 75DRV5, 256 DDR, GAINWARD GeForce3
PowerPack!!! Golden Sample 64 DDR (denkti mam w ver. 43.45)
System operacyjny: Windows XP Professional + SP1

Ps. Niektóre osoby z kartami Ati też mają ten problem.