Re: Thorton overclock

Autor: Grzegorz Święcański (grzegorz.swiecanski_USUN_TO__at_poczta.fm)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 12:30:05 MET DST

> BARTON

No tak ;-)

> Najlepiej 11x200. Bedzie najszybciej...

NO ale... w BIOSie mam max 165Mhz.... EasyTune sie da ale to clay czas
podnosi PCI & AGP ...

> Im wyższe taktowanie pamięci i fsb proca tym lepiej(przy rozsądnych
> timingach)

No tak, ale czy lepiej synchronicznie na 266 czy wyżej?

> Dla magistrali 166 płyta używa dzielnika 1/5 czyli 33 na PCI. Nie jest
> ona przetaktowana

Jak juz pisalem w BIOSie moge tylko do 165 - wiecen daje EasyTune (Gigabyte)
ale caly czas rosnie PCI&AGP

> Za niskie napięcie? Przekracza to możliwości procesora po prostu...

Pewnie tak ;-( Choc jak widzie niektorzy z tego wyciagaja duzo wiecej....
(ale chlodzenie lepsze)

> 60 stopni to już baaaardzo dużo. Nie ryzykowałbym wiecej:)

Nie przekracza, tzn. teraz po otwarciu obudowy nie przekracza 53 ... Wiem ze
coolerek by sie lepszy przydal....

dzieki wielkie, Quazar