Re: Refleksja

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 10:21:07 MET DST


Hi,

gardziej wrote:
>
> czyli jednym slowem porady typu wrzuc drugi podzespol i sprawdz czy chodzi
> sa bez sensu, bo zazwyczaj z tego co tu widze specjalisci nie pytaja o takie
> proste rzeczy, jak np. czy cos sie zepsulo czy nie...

Jednym słowem osoba, która nie ma pojęcia, co się mogło zepsuć,
nie powinna w ogóle dochodzić tego samodzielnie, jeśli nie ma
części zamiennych i odpowiednich narzędzi (choćby dobrego
multimetru). Jeśli ma, to pół biedy -- z radami może uda się
jej dojść do tego, co jest uszkodzone. Jeśli nie ma jednak,
niech lepiej odda komputer do serwisu.

Za wiedzę się płaci. Albo płaci się za jej zdobywanie, albo
za wykorzystanie obcej wiedzy. Nie ma tak, żeby za darmo, z
radami osób trzecich, dało się coś dobrze naprawić (choć
czasem się to uda).

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |
\................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:29:08 MET DST