Problem z wiatrakiem

Autor: Mikołaj 'Feroz' Kamiński (feroz1_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 09:43:14 MET DST

Ja tu tylko na chwilę :-)

Mam problem z wiatrakiem w komputerze - od dłuższego czasu
niemożliwie hałasuje, a ostatnio niepokojąco się grzeje, do tego
stopnia, że kilka razy komputer uległ mi samowyłączeniu z gorąca.

Nie udało mi się dokładnie zlokalizować usterki, ale zawęziłem
listę podejrzanych elementów do zasilacza i wiatraka od procesora.
Możliwe, że chodzi o zasilacz - od czasu kupna komputera dokładałem
różne komponenty, a to modem, a to kartę sieciową, drugi HDD czy
nagrywarkę. Jakie są możliwości rozwiązania problemu (rozwiązanie =
= cicha praca i koniec z grzaniem) poza wymianą części, i na jaki
wydatek w razie czego mam się przygotować?

--
Pozdrawiam,
Mikołaj "Feroz" Kamiński h. Dąbrowa