Re: Po miekkim resecie komp nie startuje (podejrzana Abit IS7)

Autor: sachtel (sachtel_at_op.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 08:35:36 MET DST

> sek w tym ze na innym zasilaczu jest tak samo - sprawdzalem w serwisie

nie wiem czy ktos to jeszcze czyta... ale:

pomogł powrot do starego biosu - zrobilem to dosc drastycznie bo wrocilem do
wersji ID:10 - teraz znow mam problem z urzadzeniami (S)ATA [patrz: "problem z
5 urzadzeniami (S)ATA na Abit'ie IS7" z 7 Pazdziernika 2003

teraz mam zamiar przetestowac inne wersje [od ID:13 do ID:15 - tylko teakie sa
na stronach Abita]
ale nasuwa sie inne pytanie - czy to, ze bios o ID:16 mial problemyz restartami
wynika z jego nie dopracowania - czy sama plyta nie jest OK ??

Pozdrwaiam czytających
Szymon