Re: Jak zmusić CD-ROM do odczytania nietypowo uszkodzonej płyty?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 06:45:41 MET DST

peterphk wrote:

> nie do konca ... po to ktos wymyslil programy pt. cdroller zeby nawet w
> przypadku uszkodzonej TOC mozna bylo zgrac dane i pozniej je ewentualnie
> odtworzyc (w przypadku braku TOC dostaje sie obraz plyty nie podzielony na
> poszczegolne pliki.,

Zastanawia mnie inna sprawa: a co z obszarem ATIP itd.???
Przecież CDek musi skądś wiedzieć, z czego jest płyta, czyli jak nastawić
laser ~;-|
Stawiam tezę, że jeżeli CDek nie widzi ATIP, no nawet najgenialniejszy
program zapuszczony na ZWYKŁYM (czytaj: masowo produkowanym) CDeku lub
nagrywarce zawsze będzie twierdził, że w napędzie nie ma płyty ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|