Re: Proszę o opinie nt. tego zasilacza

Autor: petrumi (petrumi_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 04:05:49 MET DST

Użytkownik "Sławicki" <slawicki_s_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jak już ładujesz radka do kompa to zafunduj mu zasilacz co najmniej 300W,
> tak na wszelki wypadek. A z wydajnością to ma raczej mało wspólnego, bo
> gdyby zasilacz nie wyrabiał to były by ogólne jaja z kompem :)))

witam. doczytałem angielski materiał do końca i mnie oświeciło. po
zsumowaniu tych wartości wyszło coś ok. 270 .
odłączyłem jeden HDD i dvd i stał się cud. wprawdzie wydajność się nie
poprawiła znacząco (ok. 200pkt 3dmark 2001- teraz 6900) to wszystkie gry w
których obraz potrafił "zastygnąc" na moment działają rewelacyjnie płynnie
(w tym Colin3 :)))
Widocznie musiałem napisać w nocy tego posta żebym przejrzał na oczy.... :)
Teraz czas sie rozejrzeć za lepszym zasilaczem .. najpierw zaczne od forum.
petrumi