Fujitsu-Siemens Amilo A x620 (i podobne)

Autor: Grzegorz Podsiadło (empeg_at_adres.w.stopce)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 22:27:14 MET DST

Szukam osób które używają/używały wymienionego w tytule laptopa, czyli
Fujitsu-Siemens Amilo A z serii x620 - szczególnie wersję z procesorem
2600+.

Interesują mnie ogólne uwagi, oraz kilka konkretnych rzeczy:

- hałas (czy wiatrak jest głośny, czy często się włącza)
- czy wlot powietrza jest taki jak w Amilo A które widziałem - czyli na
spodzie, co wyklucza położenie go np. na łóżku
- czas pracy na baterii (i w jakim trybie)
- szybkość działania (procesor, grafika)
- czy ma zgodnie z opisem tylko 1 slot pcmcia
- czy modem jest na mikroPCI, i w efekcie można go wyjąć i zastąpić np.
kartą WiFi

W sumie - szukam jakiejś mocnej maszyny, która nie będzie ciągle się
poruszała - więc waga nie jest takim dużym problemem. Ma być szybka, z
niezłą grafiką, 15", combo lub nagrywarka dvd. Pierwotnie myślałem o
Toshibie (używam teraz), IBM-ie i Dellu. Ostatnio doszło jeszcze do
listy F-S, a konkretnie
http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=871913. Jeśli ktoś
zna model jakiejś innej firmy o podobnych parametrach i podobnej cenie,
lub zna powody dla których tego nie brać - będę wdzięczny za
informację.

--
empeg	// e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l
{A152F2BC-AF44-4DB3-8DD3-4F90F2FF4688}