Czarno-Bialy obraz w TV TOOL

Autor: Freak (studentgwsh_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 20:27:49 MET DST

Hey !
Zainstalowalem sobie TV TOOL 6.8 (bo akurat na CD taki mialem) no i wszystko
byloby 1 klasa tylko ze jak go odpalam to mam CZARNO BIALY obraz w TV
:((( Wczesniej nie mialem takiego problemu :) Dodatkowo moge powiedziec ze
jak wlanczam obraz z komputera na TV za pomoca --> wlasciwosci ekranu -
ustawienia - zaawansowane - zakladka Geforce - wybor urzadzenia - wybieram
telewizor - ustawiam format PAL B, format sygnalu wideo WYJSCIE COMPOSITE
VIDEO i daje OK to mam ladny kolorowy obraz.
Ale czemu w TV TOOL tak nie mam (zaznacze ze kiedys mialem w tv tool
kolory). W TV TOOL ustawialem juz na PAL, NTSC i nic.
Co jest grane ?? Za cholerke nie umie zmienic zebym mial kolorowy ekran :(
Mial ktos kiedys taki problem ??
Jak moge ogladac pulpit kompa w TV kolorowo ??
Pamietam tez jak kiedys 2 lata temu mialem w98 i te sama karte to tv tool na
TV mialem kolorowo.
POMOCY :)) !!!

Pozdrawiam