Re: Problem z dyskiem twardym

Autor: archie (archie_at_com.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 17:45:31 MET DST

Użytkownik "Maestro (pv Piotr G. Kosinski)" <pkmaestro_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:bn370n$ag8$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Gdy uruchomilem Norton Disk Doctor to pokazal mi sie komunikat, ze mam
> niepoprawnie skonfigurowane partycje. Zaznaczylem, zeby naprawil ten blad
> po restarcie komputera zamiast 5 partycji po 7 GB teraz mam tylko 2
> partycje, tez po 7 GB. Czy jest sposob, zeby odzyskac dane z usunietych
> partycji?

może po prostu te partycje są niewidoczne dla systemu?
Jakiś czas temu bawiłem się PartitionMagic do skonstruowania i ukrycia
partycji pełnej bad block'ów. Ten program chyba będzie w stanie zobaczyć czy
te partycje jeszcze istnieją.