Re: dual channel memory 400MHz na ATHLON2500+ z fsb 166Mhz

Autor: archie (archie_at_com.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 16:58:34 MET DST

Użytkownik "KriSSo" <krisso75_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> U mnie występuję praktycznie dokładnie te same problemy i mam te same
> pamięci. Elixir PC3200. Cholera, najwidoczniej to jakiś szmelc. Jeśli
> wkładam obie w dual, to w ogóle komp nie startuje, słychać tylko piski.

No to już sprawa rozwiązana. Tylko jak ja wytłumaczę "fachowcom" ze sklepu,
że te pamięci są odpowiedzialne za problemy? Gdy jednemu z nich próbowałem
to wytłumaczyć, to on przystawał przy swoim, że jak procesor jest na fsb
166Mhz to pamięci też muszą na tyle być, a jeśli będę kombinował to mi
unieważnią gwarancję. (firma oczywiście netservice :)