Re: Dziwne restarty kompa na windows XP (brak regularnosci)

Autor: Lucas (madlew_at_simplusnet.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 16:37:31 MET DST

> mialem podobne problemy i najczesciej byly rezultatem:
>
> 1) podkrecania procka (teraz nie krece i zauwazylem duzy wzrost
stablinosci)
nie podkrecam procka - zarowno obecny cel1100 jak i byly cel900 nie byly
podkrecane (nie gram w zadne gry,a slyszalem ze plyty glowne (najczesciej
abity podobno) sie psuja przez to, tzn kondensatory siadaja - wiec
odpuszczam sobie ogolnie podkrecanie

> 2) uszkodzenia coolera na procku-sprawdz obroty w biosie, wyczysc radiator
> cooler z kurzu
radiator jest doslownei letni..jest duzy,cooler tez spory i raczej dziala
ok - na poprzednim procku mialem inny cooler i radiator i to samo sie dzialo

> 3) przeladowania systemu zainstalowanymi aplikacjami
tzn ? myslisz ze programy typu zone alarm, gg, BorgTv (ten moze byc
podejrzany w sumie bo korzysta z tych sterownikow uniwersalnych nie
podpisanych cyfrowo) nic wiecej takiego nietypowego nie mam

> 4) uszkodzenia jadra systemu przez applety javy z i-netu (reinstalacja
> Windowsa)
to moze byc rozwiazanie, ale z drugiej strony instalowalem kolezance XP i
tam nie bylo netu na nim i sie tez resetowal nawet po wymianie zasilacza
(wiatrak sie zepsul i takie przebarwienia spowodowane temperatura byly na
plytce)

tutaj pojawia sie pytanie - co mogl zepsuc zasilacz nie do konca
(prawdopodobnie) sprawny w pierwszej kolejnosci ?

> W domu zainstalowalem dwa XP. Jeden dla siebie, gdzie zainstalowalem swoje
> progsy uzytkowe i drugi, skierowany na max. stabilnosc, dla rodzinki. Tam
> jest Office, winamp, gg, pare innych i nic wiecej
tylko ja uzywam swojego kompa i mam wlasnie takie typowe progsy jak office,
g, winamp,zone alarm,partition magic,flash get,nero,codeki DivX, Borg TV
czy ktores z tych programow maja jakies usterki ktore moga to powodowac? o
ile mi wiadomo to chyba nie,ale moze nie jestem doinformowany
moze te DivXy ?

> pozdr
> jarek

pozdr