Re: Karta TV ?

Autor: GM (gmsamotnik_at_gazeta.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 14:03:07 MET DST

> Chcę nabyć kartę TV, taką mniej więcej do 200-250zł. Nie bardzo wiem na co
> zwrócic uwagę przy jej zakupie. Karta ma służyć głównie do oglądania na
> bierząco, czasami moze bedę chciał coś sobie zrzucić. Bedę korzystał z
> kablówki. Macie jakieś sprawdzone modele takich kart ?

Zwroc uwage na

1.jakosc sterownikow/oprogramowania
2.czipset (BT8x8 lub Conexant CX2388x)

ad1.
dobre sterowniki i oprogramowanie oferuja najczesciej markowe produkty
takie jak sprawdzony i doceniony przez wielu Winfast TV2000XP czy najnowszy
MSI-MS8606.

ad2.
czipset BT8x8 jest starszym ukladem ale bardziej popularnym przez co jest
obslugiwany przez wiekszosc alternatywnych programow do ogladania TV. Mozna
na nim dekodowac takie stacje jak C+.
najnowszy czipset CX2388x daje lepsza jakosc obrazu, ale obecnie nie
zdekodujesz nim C+.

PS. omijaj szerokim lukiem karty pixelView (zwlaszcza jezeli masz winXP)

--
GM_Friend(Mirek)