Re: Notebook do 4500-5000 brutto

Autor: byniu (zbigniew.wardak_at_WYTNIJTOplusnet.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 13:18:54 MET DST

Dzieki wszystkim za rady. Tak jak pisałem zależy mi na nowym, z gwarancją bo w
tym sprzęcie jednak sporo siada. Wiem że robie błąd kupując notbooka, ale musze
mieć przenośny. W tej kategoii cenowej nie ma sensownie
wyposażonych "markowych" kompów, a nie wygrzebie jeszcze np. tysiąca
Wpradł mi jeszcze w ręce Acer TravelMate 242FX 14,1/Cel2,4/256MB/HDD 20 GB
CD24X. Nie znam zupełnie marki.
Gdyby komuś wpadła jakaś rzetelna:-) oferta Toschiby, IBM , FSC z gewarancją i
taka jak pisałem z COMBem i FDD to byłbym wdzięczny za info. Ja nie mogę nic
takiego wygrzebać. Nie wiem czy ktoś w Polsce handluje nowymi Dell, słyszałem
b. dobre opinie.
Jeszcze raz wielkie dzieki