Re: HP LJ 1000w czy 1005w?

Autor: PeKlesyk (peklesyk_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 11:25:43 MET DST

> LPT nie jest dla mnie bardzo istotne aczkolwiek mile widziane

dla mnie to jedyny sposób podłączenia drukarki (no chyba, że serial ;)

> A jak wygląda tekst przy 300dpi (i jak się kształtuje zużycie tonera przy
> 300dpi)?

tekst wygląda bardzo dobrze, bez zastrzeżeń

nie sądzę, żeby były jakieś znaczące różnice przy druku tekstu w 300/600 dpi

> Bo do zdjęć zawsze mogę dać pełną rozdzielczość. btw czy ktoś stosował
> zamienniki tonerowe do LJ?

moje pochodziły z National Prison Industries z Ft. Dix, NJ

Były znakomite ;)

Najtańszą firmową alternatywą są cartridg'e Pelikana - ok 250 zł do 6P
(zamiast ponad 400 zł za oryginał HP)

No i cała masa firm "nabija" stare plastiki nowym proszkiem - jakość usługi
bywa różna, również niedostateczna - cena od 80 do 150 zł

PMK