Re: płyta MSI BX Master (440BX) - problem

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 11:21:07 MET DST

Witam, mam ten sam problem ze swoim PIII 450MHz. Jak za bardzo rzuca
wiatrakami na procku to po prostu wyciąga go ze slotu...Ogólnie drgania
obudowy też za to odpowiadają.Zgaduję, że po resecie rzadko kiedy wstaje?
Przyklej gnojaklejem na gorąco(radiator) do ramki płyty głównej i po
herbacie:)
/Sławicki