Re: Jaki skaner wybrac?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 11:05:01 MET DST

> EPSON Perfection 1260 PHOTO - to ten model - cena 390
>
> warty swej ceny??
> i jak u niego z przystawka?? i wogole

imo warty. to dobre i dosc szybkie maszynki. jak ze slajdami to nie wiem ale
ja mam lekkie zboczenie wiec moze pzresadzam.
1 skan slajdu imo dobrej jakosci pochodzil z ze skarnera do slajdow minolta
dimage2 za ok 2000 jakies 2 lata temu, skany z agfy T1200 nie byly
zadowalajace jakosciowo (slajdy)

pogooglaj sobie o tych skanerach ciut a zrozumiesz moj sceptycyzm w kwesti
przystawek.
ale jak mowie ja mam chopla bo robie troszke publikacji drukowanych na
offsecie