Re: dual channel memory 400MHz na ATHLON2500+ z fsb 166Mhz

Autor: archie (archie_at_com.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 09:31:11 MET DST

Użytkownik "Toms" <80932905_at_pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam taką samą konfigurację kompa
> pamięci TwinMosy w dualu
> Procek bez zmiany napięcia stabilny na szynie 200 Mhz

> ustaw na "optimal" i powinny się dostosować do szyny procka ( choć w
> takim przypadku będziesz miał wydajność troszkę niższą niż przy pamięciach
> 2700)

Zależy mi na tym, żeby pamięci działały na 400Mhz. Udało mi się to osiągnąć
gdy były w trybie single channel, a procesor chodził na szynie 200Mhz * 11,
czyli tak jak bym miał athlona 3200+. Na dual channel wszystko się sypie,
łącznie z niewystartowaniem wogóle komputera.

> nForce2 ?
> Ludzie różne rzeczy piszą- jakie masz pamięci?

Pamięci to niestety Elixir PC3200. Jeśli to one są winne, a podejrzewam, że
tak, to jak najszybciej sie ich pozbędę.