Osiwiec idzie z tymi radeonami :(

Autor: Waldeusz (spam_at_nie.cpam)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 09:25:43 MET DST

Jest gdzies w sieci moze porownanie
najlepiej jakis wykres wydajnosci Radeonow ?
Namnozylo sie tego strasznie - kiedys bylo latwiej

Generalnie chodzi mi o model ze "sredniej polki"
o b.dobrym obrazie 2D ( wydajnosc 3D moze byc slabsza ale bez przesady)
fajnie by bylo gdyby dawal sobie rade w directX 9 oraz mial dosc ciche
chlodzenie

cos godnego polecenia ?

Pytam bo corka (ech te dzieci) znow mnie przekabacila
i obiecalem ze dam jej Herkulesa 7500 A in W
mnie Tuner TV oraz ViVO wlasciwie nie jest juz potrzebne
mam firewire w kamerce

Jak sie ma jakosc obrazu Saphire do HiS ?
Herkules jest tu dobry ale tez odstaje cenowo od reszty
a jak mowi slogan "skoro nie widac roznicy to po co przeplacac?" ;)

A ATI to wogole jeszcze karty robi czy tylko chipsety ?

Dziekuje
Pozdrawiam