Toshiba Satelite SA10-S113 - modem - sluchawki - mikrofon - telefon

Autor: majkel (garedelyon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 09:09:42 MET DST

Hej
Bardzo starannie przeglądnąłem grupy dyskusyjne pl.comp* niestety wszsytkie
odpowiedzi jakie znalazłem okazały się dla mnie nie satysfakcjonujące.
Problem stary jak świat: jak za pomocą wbudowanego w lapotp modemu wykonywać
połączenia telefoniczne w normalnej sieci ( nie przez Internet ) korzystając
zamiast ze słuchawki - mikrofonu i słuchawek podłączonych do karty dzwiękowej.

1. Wiem, że modem musi mieć funkcję Voice - ale nigdzie w dokumentacji ani na
stronach Toshiby nie znalazłem informacji na ten temat. Modem jaki pojawia się
w specyfikacji urządzen - to Toshiba Software Modem.
2. Czytałem na temat oprogramowania które do tego służy jakieś FaxVoice,
BitWare Cheyenne - ale to w ogóle jakieś archaiczne trupy, które w ogóle nie
działają (XP) i jedyne co udało mi się uzyskać - to obsługa faxu - a nie o to
mi chodzi.

Pytalem na forum karen.com.pl ale tam nikt mi NIC nie odpowiedział.

Proszę, help me

Dziękuję