Re: składak

Autor: Marcin Szumilas (szumi04_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 00:04:10 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmielNOSPAM_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> kolega Paweł moze lekko przesadzil z cena, ale ja wolabym dolozyc
400
> zeta i miec nowego kompa z gwarancja niz taki zabytek :-)

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. To nie szkodzi, że zabytek, bo to ma
być komputer do warsztatu elektronicznego; ma służyć tylko do
uruchamiania baz danych na CD z częściami elektronicznymi i do tego
samego w internecie, ewentualnie do zamawiania części.

Chciałem się tylko upewnić, czy te ceny przypadkiem nie są np. 2x
zawyżone. Ale nie są?

Pozdrawiam,
MSz