Re: znikajace bad sectory

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 22:54:39 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:3F93D4AC.858731E8_at_magsoft.com.pl
> Hi,

> Jak dla mnie są trzy możliwości:

[...]
Czasem wystarczy też uszkodzona taśma hdd, żeby bady zaczęły powstawać.
Po przeformatowaniu partycji one znikną - w końcu powstawały na zdrowym
nośniku...

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/