Re: tania karta AGPx4

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 22:58:09 MET DST

> Obejrzyj zdjęcia kart agp x4 i x2 a zrozumiesz :)

oj chyba Ty nic nie rozumiesz - chcesz to podesle Tobie TNT2M64 ze zlaczem
AGP x4 ktora pali porty AGP wymagajace zasilania 1.5V :-P
bo to chodzi przede wszytkim o to napiecie w tych plytach glownych na
ktorych napisano ze wymagaja kart AGP x4 a nie o 1 rozciecie wiecej :-P

PS jak ze zdjecia odczytac napiecia ? bo ja nie jestem jasnowidzem :-P

pozdrawiam