Problem z moniorem- Iiyama S700JT1

Autor: xxx (czeslove_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 22:06:26 MET DST

Witam.
wystepuje pewien mały problem sprzętowy: Nie działa w menu ROTATION- z
wartości 0 przybiera tylko wartość 100, a nic sie nie zmienia :-(. Obraz jest
lekko spadzisty (przypomina rąb) co dość utrudnia prace. Nie jest to wina
kart, sprawdziłem na R9200, GF4 i starszej TNT2. Sterowniki ok system XP prof.
ze wszyskim na pokładzie. Jak to wyleczyć??? Czy może jest jakas aplikacja
która obróci to mi programowo. Nawet w BIOSie jest tak samo i jak się ładuje
system- czyli poszedł monitor??? Może ktoś ma doświadczenie jak to naaprawić
Pozdrawiam
DS